Zwroty i reklamacje
Zasady zwrotu produktu:
Zwrotu można dokonać jeśli towar nie nosi śladów użytkowania W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Przesyłkę można nadać nadać najtańszym listem poleconym ekonomicznym lub paczką pocztową ekonomiczną. Ważnym jest aby zachować numer przesyłki
Do paczki należy również dołączyć pismo zawierające następujące informacje:
- Dane kupującego
- Przedmiot zwrotu
- Informację o odstąpieniu od umowy
- Dane do zwrotu kosztów zakupu - (numer konta bankowego)
* Przesyłki pobraniowe nie będą odbierane.
* Zwrot kwoty następuje w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania paczki.
Zwrotowi i wymianie nie podlega towar wykonany na indywidualne zamówienie Klienta - dotyczy to konkretnych towarów personalizowanych pod wymiary klienta takich jak obrusy na wymiar, bieżników szytych na indywidualne zamówienie (dotyczy to zwłaszcza zakładki "obrusy na wymiar") oraz tkanin wycinanych na metry. Zwrot i wymiana produktu wykonanego na zlecenie Kupującego jest niemożliwy. Powodem jest brak możliwości dalszej odsprzedaży towaru, przez jego indywidualne cechy lub gabaryty.
Produkty gotowe, takie jak pościele, pokrowce, prześcieradła, serwetki, itp. które są już wyrobami gotowymi podlegają zwrotom, pod warunkiem, że nie noszą śladów użytkowania.
Zwroty należy adresować na poniższe dane:
Aksel-Bis
ul. Wiejska 10A
58-260 Bielawa
Reklamacje:
- Kupujący może składać reklamacje na adres mailowy 123obrusy@gmail.com
- Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko
- adres oraz adres e-mail Kupującego
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację - Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 1 - 3 dni roboczych
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail z dalszymi instrukcjami i wskazówkami dla osoby reklamującej przedmiot.